joi, octombrie 20

Leapsa cu poza

O leapsa furata primita de la Din valurile vremii...

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.

Nu am trisat, asta era poza care am gasit-o. E o poza făcuta într-o drumeție.Altceva nu stiu ce sa zic :P.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Gratiela, 14 ani, sunt clasa a8a in Buzau

2. Ai porecle? Care?
Nu prea am...

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
BUG Mafia-Când moartea ne va despărți
BUG Mafia-Fara Cuvinte
Sisu&Puya-Camin fericit
4.Ai animal de casa? Care?
Am avut un catel pe nume Teddy.Dar acum 10 ani l-a calcat masina :(.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Nu m-am gandit niciodata la asa ceva :p

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Scrie ca să nu pierzi florile gândului tău, pe care, altfel le ia vântul.

7. Desenul animat preferat din copilarie:
Tom si Jerry

8. Iti place inghetata?
Mult de tot :X

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Gabriela

10. Zi-mi un banc!
- Buna dimineata. Geta, fa-mi te rog o cafea!

- Sefu', cafeaua se face in America Latina, eu doar o gătesc.

- Geta, draga, trebuia sa-ti arati inteligenta la scoala si la examene, si atunci ai fi 
putut sa lucrezi, nu sa gătești cafea!
O pasez lui Mistocareala si cui o mai vrea ;).

2 comentarii:

Hai zi ceva, nu sta asa. Asteept.

Urmareste prin e-mail: