vineri, septembrie 7

Un anisor!

Dragul meu blog,
 Acum 7 zile ai împlinit 1 an de când am postat prima dată aici. Te-ai născut în seara de 30 august 2011 din ambiţie iar acum eşti și tu mare. Prieteni nu prea ai pentru că nu te-am arătat lumii, dar o să ajungi cunoscut într-o bună zi. Nu neapărat peste tot, dar persoanele importante pentru mine, vor știi de tine.
Timp de un an ți-am tot redecorat înfăţişarea de mii de ori, numele de cel puţin 5 ori și acum iată-te!Ai 1 anișor! Scuze că ți-am transmis asa întârziat urările dar am uitat pur și simplu. 
Iartă-mă ca te-am neglijat, și sper să creşti mare, să ai prieteni care contează și să te îmbogățești în comentarii și în laud ! 
La mulţi ani, piticul meu! Dar las' că o să creşti tu mare!

2 comentarii:

  1. Frumoasa postare, a fost frumos acest an in care ai fost activa si ai avut multe postari. Iti doresc cati mai multi ani de acum incolo si cat mai multe postari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Goda! Si tie la fel! :* Astept si de la tine postari noi!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere

Hai zi ceva, nu sta asa. Asteept.